Liga Bowling Pusingan Pertama | Megalane Endah Parade

Salam,

Semalam aku habiskan masa pagi sampai tengahari aku dekat Megalane Endah Parade dekat Sri Petaling berdekatan dengan Stadium Bukit Jalil. Orang lain sebuk pergi Stadium Bukit Jalil nak tengok AJL25, aku pulak sebuk ke Endah Parade.

Ada apa dekat sana tu? haaaa bagus soalan kau ni.. sebenarnya aku pergi bermain bowling untuk kelab kakitangan dekat opis aku. Acara bulanan ni dah menjadi jadual bulanan aku sepanjang tahun 2011 ni.. kali ini untuk pusingan pertama diadakan di Megalane Endah Parade. 9 pusingan lagi aku pon tak tahu lepas ni buat dekat mana sebab setiap bulan berubah lokasi.

Cerita panjang tak guna jom layan gambar aku dekat sana.

 Megalanes nilah pembukaan lokasi pusingan pertama untuk kelab kakitangan bernama bermain

cik.pn. malarang-kak tengah menjamu sarapan pagi nasi lemak dengan harga RM2 .. mahal gila..huhu 

suasana pagi sewaktu peserta semua masih belum tiba.. kira akulah yang paling awal sampai.. konon-konon nak tolong bukan dewan bowling ni.. hahaha 

 pertarungan sedang bermula.. punya bising macam tengah jual ikan dekat pasar.. yang tak pandai main macam aku.. senyap jelah..hehehe

 ni pulak pasal apa melekat dekat dinding macam ikan bandaraya dekat umah ni.. ai baru main dah kecewa ke.. mana taknya bola asik masuk longkang je.. hahaah.. cuba lagi ye en. myvitrd

 pasangan pengantin baru.. si baju hitam dan baju oren.. tapi malangnya mereka berdua tidak bermain satu lane.. mana boleh campur nanti gaduh wooo kena asing-asingkan.. yang baju biru tu saudara baru kita.. adam jaya.. pon baru kawin juga.. semua ni tengah kasi penangan pengantin baru kot..

 cik.pn.malarang-kak kita sempat update blog lagi time-time aku tengah bertarung.. hehehe.. apa pon tq syg teman abg g main bowling ni.. dari start kawin.. kalau aku g main bowling nilah dia tukang sorak bagi pihak aku.. walaupun baling masuk longkang.. dia sorak juga tu.. hik2

nilah dia gaya-gaya otai bermain.. semua geng veteran tu.. sekali baling je dah strix..

Oklah aku dah penat nak tulis ni.. aku nak berehat dulu ye.. ada apa-apa komen ke..cadangan ke.. korang tembak je dalam kotak komen dekat bawah tu.. nanti ada masa aku jawab ye..

Hujung minggu korang semalam korang habiskan buat apa? takkan duduk umah besarkan badan kot?


online counter


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. berapa pin jatuh tu syg....bila nak beli kan syg reket badminton lak ni,hehe..

    BalasPadam
  2. haaa kamu bila nak beli raket kat pn malarang-kak...hehe tetiba lakk bagi pihak hehe....

    BalasPadam
  3. @malarang-kak : pin jatuh sebiji-sebiji je..heheh.. reket insyaallah pindah umah kita beli ye syg..

    @far_east : wah ada orang sokong beli reketlah pulak.. hehehe

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..