Ulang Tahun Perkahwinan di 1 Muharram 1432H

12/07/2010 05:35:00 PTG , , , 9 Comments

Salam Maal-Hijrah semua,

Alhamdullilah syukur kehadrat illahi sebab masih memanjangkan usia aku dan juga isteri tercinta. Semoga tahun baru 1432H ni menjadikan aku sekeluarga lebih baik dari tahun sebelumnya.

Kalau korang nak tahu aku telah bernikah pada tahun lepas iaitu di 1 Muharram 1431H, jadi hari ini genap setahun hijriah aku bergelar seorang suami kepada isteri tercinta NURFARAHLIANA.

nikahku
Kucupan pertama dari isteri tercinta

Semoga hubungan dan ikatan sah yang kami bina ini berkekalan sampai ke syurga.. dimurahkan rezeki… dipanjangkan usia… dan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah… Amin.

myfamily

Barisan keluarga tercinta sebelah mertuaku.. ayah yang disayangi… yang takda dalam ni hanya ibu tersayang je.. sebab mak masa ni tengah sakit lumpuh..huhu..

Nota Kaki : Buat yang masih bujang jangan tunggu lama-lama cepat2 cari pasang.. sebab semakin hari usia semakin meningkat.. jadikan tahun baru ni sebagai azam untuk anda mencari pasangan hidup yang sah..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

9 ulasan:

  1. salam maal hijrah
    selamat ulang tahun perkahwinan

    BalasPadam
  2. Selamat ulang tahun perkahwinan.. :)

    Salam maal hijrah...

    BalasPadam
  3. Selamat ulang tahun perkahwinan,

    bila tengok orang happy kahwin rasa nak kahwin je juga.. nak ada orang teman, tapi masih belajar duit pun tak de, terpaksa lah tangguh.

    Salam maal hijrah gak :)

    BalasPadam
  4. salam maal hijrah dan selamat ulang tahun...

    BalasPadam
  5. Salam Maal Hijarah dan Selama menyambut Ulang tahun perkahwinan Bro..Semoga berkekalan dan bahagia selalu hendaknya

    BalasPadam
  6. @sarah-najwan,@AiDa AzRyN,@deqdeq,@suffer8zine,@jai : Salam maal hijrah juga untuk anda semua.. tq doakan kami

    @Izzat Aziz : tq2.. kalau masih belajar takpe.. belajar dulu.. kawin jgn fikir dulu.. nanti insyaallah adalah jodohnya..

    BalasPadam
  7. tahniah, semoga berkekalan sehingga akhir hayat hendaknye, amin, dan selamat tahun baru hijrah juga,huhu...

    BalasPadam
  8. semoga ikatan yang dijalinkan kekal selama-lamanya....

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..