Tolong Sebarkan | Mencari Penderma Darah O Negatif

12/29/2010 05:09:00 PTG , , 8 Comments

Salam,

"MINTA DISEBARKAN"

Di kesempatan ni aku nak hebahkan kepada rakan-rakan semua yang mempunyai kenalan yang mempunyai darah jenis O- Negatif yang mana buat masa sekarang ni ibu kepada rakan sekerja aku sedang memerlukan penderma untuk jenis darah O negatif tersbut.. Rujuk iklan dibawah



Di harap dapat dihebahkan kepada rakan-rakan dan kenalan semua.. terima kasih




online counter


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. boleh saya copy paste utk sebar kat belog saya?

    BalasPadam
  2. @far_east : boleh2 sebarkan .. tolong menolong sebab ini melibatkan nyawa..

    BalasPadam
  3. @Mknace : tolong ye sebar2kan

    @Suffer8zine : aku pon darah AB.. tu yang tak dapat nak tolong kawan aku ni.. kalau ada sapa2 nak derma korang rogerlah dengan kawan aku tu ye..

    BalasPadam
  4. masih diperlukan ker ?,, darah 0- nir?

    BalasPadam
  5. saya sedang buat kajian penderma darah- berminat? boleh hubungi saya di FB blood donors-
    tqvm

    juliana / ukm

    BalasPadam
    Balasan
    1. bg link..byk sgt page blood donors kt fb..saya bdarah b negative

      Padam

Jangan segan-segan bagi komen ye..