Kalau Yang Uzur Boleh Takkan Yang Muda Nak Goyang Dot Dot Je

12/10/2010 07:59:00 PTG , 2 Comments

Salam semua,

Tersentuh hati aku bila tengok orang yang dah uzur gi solat berjemaah sebaris dengan aku tadi masa solat magrib.. aku terus terfikir orang yang uzur macam ni sanggup datang solat berjemaah dekat masjid yang muda pegi mana ye.. mungkin dekat kedai2 kopi kot atau lepak dekat shoping compleks.

Kredit foto Feldakumai

So kepada rakan2ku yang masih sihat dan berkelapangan andai kata ada masa terluang jomlah kita sama2 gi mengimarahkan masjid yang berdekatan dengan rumah korang semua.. Asik mengejar duniawi je.. sesekali apa kata kita mengejar akhirat pulak.

Maaflah kalau korang tak suka / kurang senang dengan entri aku ni.. selalunya aku cerita pasal nak cari duit je.. kali ni aku nak cerita pasal cari pahala pulak.

Nota Kaki : Mati tak kenal usia muda atau tua.. so beringatlah wahai sahabat2ku

online counter


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

  1. takmau la sekali sekala.. yang duduk dekat dengan surau ka masjid ka kena selalu pergi laa... baru bagus...

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..