Bila Ibu Mertua Ke Gelanggan Bowling

12/24/2010 09:41:00 PG , , 6 Comments

Salam,

Minggu ni umah sewa aku meriah sikit sebab family mertua aku datang berkunjung kerumah selama 3 hari dan baru je semalam berangkat pulang semula ke penang.

Sepanjang 3 hari tu.. aku cuma dapat entertain 1 hari je.. yang mana apa yang menarik sempat aku ajak mak mertua aku main bowling sekali.. hehehe..


Apa macam ada gaya tak ibu mertua aku baling.. punya syok nak baling.. tak mau berenti tu... hehehe.. tapi memang sporting gila family mertua aku ni.. ni puji ikhlas tau.. bukan ada makna apa-apa2 atau nak bodek2.. hehehe.


Nilah sebahagian keluarga mertua aku.. yang takda dalam ni.. adik ipar aku yang comel tu je.. mana pegi ye? sebab dialah yang ambil gambar.. hehehe ... comel apa dia.. jangan marah ye nisya


Amacam romantik tak... dah 26 tahun kawin masih romantik.. so aku mengharapkan rumahtangga aku pon dengan malarang-kak sama romantik macam mak mertua aku ni.. bapa mertua aku senyum je.. sesekali kalau bergurau.. tergelak kita orang semua..

Macam mana korang ada berani ajak mertua gi main bowling? hehehe..

online counter


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. hahaha..bgsla bro..ak x merase lg cz lom kawen..hee

    BalasPadam
  2. @darkbatman : cepat2 bro.. kena pandai ambil hati orang tua... hehehe

    BalasPadam
  3. bagus merapatkan hubungan kekeluargaan

    BalasPadam
  4. @sharinginfoz : betul2 tu.. sesekali kena luangkan masa dengan keluarga.. asik dok koje je..

    BalasPadam
  5. huhuhu... kamceng nampak dgn mak dan pak mentua, bagus la kalau camtu.. nanti ajak depa main paintball plak.. main ala CS plak..

    BalasPadam
  6. @abu : hehehe..bagi main permain indoor je.. outdoor nanti sakit pulak pak dgn ibu mertua aku.. huhu

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..