500 BLOG MENCARI HARTA KARUN : SOALAN ( 2)

12/28/2010 04:17:00 PTG , , 1 Comments

Salam,

Bersambung kembali pencarian harta karun kita.. untuk hari ke-2.. semakin hari semakin mencabar soalannya.. kalau tak ia2 mau serender je dibuatnya.. tapi kata orang alang-alang menyelup pekasam biar sampai kepangkal lenggan.. alang2 aku dah terjoin apa lagi habiskan jelah pemburuan harta karun ni.. hehehe




SOALAN  ( 2a )

Jika
http://potpetpotpetcoretcoret.blogspot.com +http://piqasweety.blogspot.com = http://www.jzbusinessworld.com
Jika
234 - http://masammaniskelat.blogspot.com  = Mat Gebu ,
Bagaimana pula jika
renjerkabloi / http://nohfee.blogspot.com = ?

JAWAPAN ( 2a )

97. anis.farhana


SOALAN ( 2b )
Berdasarkan blog ini , http://familymoza.blogspot.com
" Berapa banyak 'handmade wallet' yang telah mama jahit setakat ini. 

JAWAPAN ( 2b )


Jawapan aku setelah mengodeh2 blog familymoza ni adalah, handmade wallet yang telah dijahit setakat ini adalah sebanyak  "tidak terkira" berdasarkan entri dah lama buat, tapi peram.

Pandangan aku berkenaan pemilik blog familymoza ni.. apa yang aku boleh cakap orangnya memang kreatif dalam membuat apa jua benda handmate.. korang tengok je macam mana dia jahit handmade wallet tu.. memang cekal dan tabah.. apa pon semoga berjaya dengan dunia seni yang diceburi.. ingat bagus juga tempah satu handmade wallet dekat dia ni .. boleh buat hadiah hari jadi.. hehehe.. 


Jom kita tunggu soalan ke-3 esok..



online counter


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

1 ulasan:

  1. thanks sudi kira wallet :)

    -Mama Zara-

    Nak hadiah Beads Blouse?Jom Join GiveAway ni

    Entry Terkini:
    Ragam Keluarga Inchik Moza - Perfume apakah yang paling best?& Kedai Kuning
    Dunia Aku Ibu Muda - Nak joget-joget & Anak itu rezeki wehhh!

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..