Sesi Ronda-Ronda di Tanjung Piai Resort

11/18/2010 08:04:00 PTG , 3 Comments

Salam semua,

Dikala semua orang dah balik semula bekerja selepas hari raya korban semalam, aku ambil kesempatan cuti yang ada gi jalan-jalan di Tanjung Piai Resort, Kukup Johor.

Tempat ni sesuai untuk kaki pancing sebab lokasi chalet yang terletak di atas laut memudahkan kaki pancing nak macam waktu malam.


Gambar akan di update kemudian.. Internet terlalu slow

Habis je pusing-pusing dekat Tanjung Piai, aku terus g pusing2 dekat taman negara pulak.. aku tak masuk pon sebab cuaca terlalu panas so tengok dari luar je.

Dah tu teruskan perjalanan ronda-ronda di kukup.. di sebabkan keadaan tak seronok di kukup.. aku terus gerak balik..

Esok aku masih cuti lagi... esok dah ada lokasi baru nak g jalan-jalan... tapi rahsia dulu... hehehe, dah gi esok baru cerita ye.. :-)

oklah internet tak berapa baguslah... nak buat entri pon mcm malam je.. esok aku sambung semula ye.. daaa cau ci cau..


online counter

--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. upload la gmbr ;D
    ak pun blom prnah pgi stu ;P

    BalasPadam
  2. arr laa upload gambar tu leh jugak kami tengok.. aku belum sampai la kat tempat tu

    BalasPadam
  3. @fakhrur Razi & @abu: insyaalah aku cuba upload kalau boleh ye.. line internet memang hancur gila dekat kg. ni

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..