Sambutan Hari Jadi di KFC Klang 1

11/21/2010 11:50:00 PTG , , , 7 Comments

Salam semua,

Siang tadi lepas aku habis keje sempat aku meluangkan masa berkunjung ke KFC Klang 1, kalau korang orang klang mesti tahu tempat ni. Macam aku ni first time datang nasib baik ada bantuan dari Garmin Asus A10 berjaya juga aku sampai.

Petang tadi aku dengan wife ke KFC atas jemputan sepupu aku yang menyambut ulang tahun ke lahiran anak sulung dia yang ke-2 tahun.

Boleh tahan juga meriahnya, rupa-rupanya sambutan hari jadi tu adalah tajaan dari Drypers sebab anak beliau terpilih sebagai pemenang Drypers tahun ni. So pihak drypers menaja semua kos sambutan hari jadi tu dekat KFC..

Ok korang layan dulu gambar sumbangan dari Garmin Asus A10 yang dipinjamkan dari DiGi

Selamat ulang tahun kelahiran ZAKUAN.. semoga cepat besar dan sihat ye...

Sedikit sumbangan hadiah hari jadi dari aku sekeluarga... harap-harap bila Zakuan buka nanti dia sukalah.. jangan bapa dia yang main sudahlah.. hehehe

wah pandai cayang aku dukung budak ni.. comelnya dia..

ni adik aku dengan isteri dia... yang 2 orang tu anak dia sepasang.. hari ni sopan je dekat KFC kalau tak mau asik berlari-lari dekat dalam ni.. kata adik aku baru bangun tido tu yang tak aktif..
Siapalah yang makan ayam tu sampai berlonggok atas meja tu.. hehehe

Majlis menjadi riuh setelah kehadiran maskot ayam KFC.. korang cuba teka yang dalam tu lelaki ke perempuan.. hahaha.. budak2 sukalah.. tak kurangnya bapa budak pon nak bergambar juga tu.. hehehe

cantiknya kek dia ada rupa ayam KFC pulak tu... yang no.2 tu maksudnya Zakuan dah berumur 2 tahun dah..

tulah dia bapa kepada Zakuan.. Inspektor Mohd Zamri dan isteri.. terima kasih Tn. atas jemputan ni.. siap kasi bungkus lagi.. tq juga kepada KFC dan Drypers yang menaja majlis ni.

P/S: harap-harap tahun depan jemput lagi ye Tn... hehehe

online counter

Tagged as : Sambutan hari jadi bersama KFC dan Drypers
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

7 ulasan:

  1. Selamat menyambut ulangtahun kelahiran :)

    http://profhariz.com

    BalasPadam
  2. @Anna Boleyn : harap2 hari jadi aku tahun depan nuffnang nak sponsor lah..hehehe

    @ProfHariz : tq2 buat anak saudaraku

    BalasPadam
  3. wahhh
    best celebrate bsr2 cm2.. teringat time kecik2 dulu.. hehe

    BalasPadam
  4. wow
    nampak sedap lak kek tu
    hahaha
    ada ayam besar
    best2

    P/S : Contest Mudah dari SyahrillHafiz.Com

    BalasPadam
  5. @aima : untung pernah celebrate msa kecik.. ni dah tua bangka pon takda celebrate pon..hehehe

    @ken : tq

    @hans : kek memang sedap.. lagi meriah sebab ada ayam besar KFC datang..hehehe

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..