Mesin ATM pertama mengeluarkan Emas

11/22/2010 05:10:00 PTG , , , 15 Comments

Salam semua,

Selalu kita tengok Mesin ATM keluarkan wang kertas sahaja.. tapi di Abu Dhabi Mesin ATM bukan keluarkan wang kertas tapi mengeluarkan emas.. percaya atau tidak tengok gambar dekat bawah ni.

nilah rupa emas yang keluar dekat mesin ATM



tengok gaya mcam mesin air je.. tekan mana nak emas dah dibeli

bayar je.. dah tu tekan butang.. keluarlah emas ikut berat yang dipilih



sungguh canggih negara Abu Dhabi orang-orang dekat sama mesti kaya raya..



Info lanjut rujuk : theblogismine

P/S : rasa-rasanya bila mesin ATM Gold ni nak sampai ke malaysia ye..

online counter

Tagged as : Launch of GOLD to go ATM at Emirates Palace Hotel in Abu Dhabi
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

15 ulasan:

  1. Kat Malaysia pon sepatutnya dah ada benda ni..

    BalasPadam
  2. orang pergi atm sebab nak keluarkan duit. ni pergi atm perhabiskan duit. haha.


    My latest entry : Invisible Man Memang Wujud !

    BalasPadam
  3. ishh gilehh laa! semakin canggih laaa! ble nk ade kt mlysia ni ye.

    BalasPadam
  4. macam2 diaorang jual melalui mesin kan

    BalasPadam
  5. mas mahal skrg..elok buat pelaburan keping mas..5 thun gak..byk fekdahnya..

    BalasPadam
  6. Memang canggeh!Sekarang pun emas dah makin menaik di Malaysia sebagai portfolio pelaburan yang menjamin masa depan.Kena tambah pak guard la jawabnye depan ATM tuh..

    BalasPadam
  7. dulu ade juga baca pasal ni, mmg bagus juga kalau bnyk duit melebur emas ni, tu pun kalau banyak sgt2 la duit tu

    Terkini : Bukan untuk wanita sahaja

    BalasPadam
  8. salam...

    tak lama lagi adalah tu di malaysia....tapi kawalan keselamatan penting juga..nanti dengn mesin2 tu hilang...

    BalasPadam
  9. aku pon tak sabar nak tengok ada mesin ATM emas ni.. tapi aku rasa lepas perompak lagi hebat.. dia tak mau curi duit dah.. baik angkat terus mesin tu.. hehehe

    BalasPadam
  10. fuyoooo
    agak2 diorg nie tdo pon bantal emas apa???

    BalasPadam
  11. wowww menarik! tp klu kt mesia nie risau gak takut lepasnie gejala tak sihat berleluasa. makin ramai penyangak duk tunggu dpn mesin atm tu


    www.yanmieonline.com

    BalasPadam
  12. Alamak habis laa, esok nie ader org larikan mesin emas la pulak dulu depa dok larikan mesin atm duit, kali ini perompak lagi kaya laa.. ahaks (lawak tengah malam nie)

    BalasPadam
  13. sebab tu dekat malaysia tak masuk kot mesin emas ni.. sebab malaysia banyak orang bijak mencuri ni.. hehehe

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..