Hari terakhir bersama Garmin Asus A10

Salam,

Sedihnya rasa hati ni bila dah nak pulangkan semula Garmin Asus A10 tengahari ni.. Selama tiga minggu ada dekat tangan aku ni.. dah aku rasa macam aku punya je.. bukan tu je, sepanjang ada dekat aku ni mcam2 garmin ni dapat bantu aku.



Apa pon terima kasih buat Nuffnang & DiGi kerana memberi kepercayaan untuk membuat review Garmin Asus A10.

Ikutkan tarikh pulang pada 17hb November, tapi disebabkan masa tu aku dah balik kg. minta tangguh pulang hari ini 22hb.. terima kasih nuffnang & DiGi sebab bagi lagi xtend 5 hari lagi.. apa kata bagi xtend lagi 360 hari boleh? hehehe

Kalau korang nak tahu apa kelebihan Garmin Asus A10 ni.. korang baca review dekat bawah ni

Garmin Asus A10 - Part 1

Garmin Asus A10 - Part 2 (DG Smart Plan)

Garmin Asus A10 - Part 3 ( Fungsi GPS Navigator )


online counter

Tagged as : Kelebihan Gamin Asus A10 bersama DiGi
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. bestnye dpt gune wpun kejap. dpt gak tdo bsama garmin 2.. hehe. nk follow up lg psl garmin cz cam menarik jer.

    BalasPadam
  2. @darkbatman : aku lepas pulang ni takut termimpi2 pulak esok.. ingat ada rezeki macam nak sambar 1 lah..hehehe

    @suffer8zine : memang lawa bro.. banyak faedahnya.. 3 dalam 1

    BalasPadam
  3. teringin nak beli GPS...lagi2 jalan kat kl tu yang serabut..haha

    BalasPadam
  4. tak pa lepas antar nie pi la grap satu..ahaks duit dari blog kan dah lebat..ahaks

    BalasPadam
  5. @man yusoef : pilihan yang bijak kalau nak beli angkat garmin ni terus.. secara tak langsung boleh pakai handphoen sekali

    @abu : niat dah ada.. tapi dahulukan yang perlu dulu..hehehe

    BalasPadam
  6. alang2 dah review suruh la Digi bagi pree.

    BalasPadam
  7. alang2 dah review suruh la Digi bagi pree.

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..