Gambar Semasa Banjir 1 Nov 2010 Dan 2 Nov 2010 - TNB Kuala Nerang

11/04/2010 12:00:00 PTG , , 4 Comments

Salam,

Syukur kita tak mengalami nasib macam saudara kita diutara yang mengalami banjir besar. korang tengok salah satu pejabat TNB Kuala Nerang.. macam mana nak buat keje kalau dah macam ni..












online counter

Tagged as : Bencana Banjir dinegeri-negeri utara

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. teringat pulak banjir kat johor dulu, fuhhh


    Terkini : Katak makan tikus

    BalasPadam
  2. Bolehkah kita katakan bencana banjir ini sebagai ujian dari Allah? Ataupon kesalahan pihak terlibat yang tidak mengambil inisiatif untuk mengatasi banjir?

    BalasPadam
  3. dasat juga banjir kat kedah tu arr air naik sampai pars pinggang , nie kira bahaya bagi kanak2 nie...

    BalasPadam
  4. memang dahsyat banjir dekat utara tahun ni ..kalau tak silap dah ada 4 mangsa korban.. semua mungkin bala dari tuhan.. kita yang masih selamat ni ..beringatlah sentiasa

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..