Doakan Aku Selamat Sampai Ke Kampung

11/16/2010 06:00:00 PTG , , 3 Comments


Salam semua,

Di ketika korang membaca @ terlihat entri ni mungkin aku dah dalam perjalanan pulang ke kampung halaman di Johor untuk menyambut Hari Raya Korban tahun ni. Tak tahulah jam berapa aku sampai dekat kg. malam ni.. bukan apa semua orang berebut2 balik malam ni sebab ramai yang masih kerja tadi.

Credit foto dari ProfHafiz

Aku ambil kesempatan ni nak mengucapkan selamat hari raya korban kepada semua rakan, pembaca blog, pendownload tegar dan semua yang selalu masuk dan keluar di blog myvitrd ni. Andainya ada terkasar kata dan tersinggung rasa harap dapat dimaafkan.

"BUAT IBU & BAPA MERTUA KU.. Maafkan Kami Sekeluarga Kerana Tidak Dapat Berhari Raya bersama Ibu & Ayah Tahun ni.. Tahun Depan Depa Raya Sana ye.. Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin"

Doakan aku sekeluarga selamat sampai ke kampung di Johor malam ni. Kepada yang memandu dijalanraya berhati2 dan kalau penat dan ngantuk singgah rehat di RN yeR.. wah dah macam sampaikan pesan dari pengarah PLUS pulak.. hehehe..

online counter

Tagged as : Selamat Hari Raya AidilAdha 1431 H
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. :) :) :)
    Selamat Hari Raya aji
    semoga selamat tiba ke kampung

    BalasPadam
  2. selamat balik kampung, semoga dipermudahkan segala urusan

    BalasPadam
  3. Selamat hari raya korban..... nanti boleh la share xperience suasana raya haji kat sana...

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..