Berkorban di Hari Raya Korban

11/20/2010 02:50:00 PTG , 3 Comments

Salam semua,

Pagi tadi sempat lagi aku luangkan masa tolong pakcik gi buat korban 1 ekor lembu. Memang xcitedlahkan sebab dah lama tak joint aktiviti korban ni.

Lagi pon kalau nak korban hari ni dah hari terakhir.. adalah dalam 2 jam aku dengan budak2 kampung uruskan 1 ekor lembu.. mcm biasa aku ditugaskan untuk potong-potong daging untuk edar2kan dekat orang kampung.


Sat lagi dah nak balik Kl semula.. mcm baru je cuti dah nak balik keje semula.. huhu.. apa pon raya aku tahun ni alhamdulilah semua ok sahaja.

oklah nanti aku sambung semula sembang ye.. nak siap2 balik kl ni ingat jam 4.00 petang dah nak gerak balik Kl.. korang semua doakan aku selamat sampai ye..

P/S: Macam mana raya korban korang tahun ni.. meriah atau sebaliknya?

online counter


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. Kat mana wat korban tu bro.. kat kampung mana tu..

    BalasPadam
  2. @Aida : takut darah ke ni?

    @abu : dkt benut, pontian...

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..