Aduh sakitnya Gigiku

11/23/2010 04:22:00 PTG , 10 Comments

Salam semua,

Aduh tiba-tiba je petang ni aku diserang sakit gigi yang amat sangat ni.. huhu.. nasib baik ada lagi 30 minit sebelum aku nak balik.. kalau tak mahu menjerit-jerit aku dekat opis ni..


Apa yang boleh aku buat sekarang ni, tahan jelah dulu sebelum lepas ni sampai umah kena marah dengan yang tersayang.. sebab apa? sebab aku malas nak gi chek gigi dekat klinik.. huhuhu

P/S : kalau korang ada petua macam mana nak kurangkan rasa sakit ni.. kasi inform cepat sikit.. tolongggggggg...huhu

online counter

Tagged as : Petua mencegah sakit gigi
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

10 ulasan:

  1. saya juga sakit gigi..sudah seminggu..huhuhu

    BalasPadam
  2. Kalau gigi berlubang letak jer bunga cengkih, kalau ada gambir sarawak boleh juga digunakan (org ingat gambir sarawak utk main tuttttttt jer) gambir sarawak nie macam ubat bius..lain2 petua ? Biar org lain pula yang bagi..

    BalasPadam
  3. sakit nak tumbuh gigi bogsu ke

    BalasPadam
  4. bila sakit gigi memang tension betul

    BalasPadam
  5. uish menderita tuh. sowi tp nana xde cara nak ilangkan la

    BalasPadam
  6. tq2 atas cadangan tu semua.. tertarik dengan gambir tu.. hehehe

    BalasPadam
  7. Salam,

    alahai siannyee...kyan klu sakit gigi mmg semua serba x kena wooo...nnti adalah dgr bunyi2..nggee...ngeee...hahaha

    nie dh sembuh ke belum nie??


    www.yanmieonline.com

    BalasPadam
  8. @yanmie : w'slm .. malam tadi tak boleh tido.. bila sakit je.. orang umah kata makan panadol.. lepas makan kurang bisa sikit.. sekarang dah ok sikit.. cuma idea guna gambir tu je tak buat lagi..hehehe

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..