Siapakah Rahimi Osman?

10/06/2010 09:36:00 PTG 0 Comments


Salam malam semua, dunia politik ni memang tak pernah reda dekat negara kita ni.. mana tidaknya baru je tadi aku tengok berita TV3 jam 8.00 tiba-tiba muncul pulak seorang yang bernama Rahimi Osman yang dikatakan dulunya pembantu kepada Anwar Ibrahim buat sidang akbar tergembar tapi tak jadi buat sidang akhbar.

Rahimi Osman ni ada membuat laporan polis berhubung akuan sumpah 3 tahun lalu keatas kes liwat pembantu Anwar Ibrahim iaitu Saiful Bukhari Azlan. Beliau mengatakan akuan sumpah yang dibuat 3 tahun lalu adalah tidak sah kerana dipaksa berbuat demikian.

Peliklah politik kita ni.. dulu mengaku lain sekarang mengaku lain pulak.. aku pon tak faham lah.. mungkin ni semua sebab pilihan raya dah dekat kot.. so macam-macamlah isu-isu berbangkit muncul.. malas aku nak fikir pasal politik negara ni.. sebab bila difikir-fikir pening kepala dibuatnya.

kita tunggu je sama-sama apa sebenarnya yang Rahimi nak cakap masa sidang akhbar tu tapi terencat sebab dihalang oleh kumpulan apa entah..

Jangan lepas ni dia mengaku kena liwat juga sudahlah.. ai..dunia dah nak kiamat ni..

online counter
Tagged as : Siapa kenal Rahimi Osman

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan:

Jangan segan-segan bagi komen ye..