Persiapan Bilik Media Untuk Pembentangan Bajet 2011

Salam,

Esok menjelangnya pembentangan bajet 2011 dan setiap kali bajet menjelang aku nilah salah sorang yang sebuk juga.. bukan aku yang nak g bentang bajet tu tapi aku sebuk sediakan tempat untuk pihak media menyediakan berita laporan pembentangan bajet tu.

kalau korang nak tahu dah 4 tahun aku terlibat dengan pembentangan bajet ni.. so pengalaman untuk penyediaan kemudahan seperti sistem komputer dan internet untuk reporter tu aku dah masak dah.

Sehari sebelum pembentangan bajet, team teknikal dah sebuk membuat pemasangan sistem komputer dan rangkaian internet dalam dewan. Macam petang tadi kita orang semua dah siapkan semua kemudahan untuk reporter menjelang esok hari.

Esok hanya orang tertentu sahaja dibenarkan masuk dalam dewan ni.. sebab semua dokumen penting dan sulit pasal pembentangan bajet ni akan sampai esok pagi untuk laporan pihak media. bukan tu je, bilik ni pon esok akan dikawal ketat oleh pihak polis supaya takda maklumat yang bocor keluar sebelum pembentangan bajet esok petang.

Dekat bawah beberapa keping gambar yang sempat aku tangkap petang tadi

Susun atur meja untuk editor membuat laporan berita

team teknikal sebuk memastikan semua sistem berfungsi dengan baik

belum habis kemas lagi.. berserabut ni..

ni siap duduk bawa meja lagi.. tengah kemaskan kabel2 network

sebuk memeriksa sistem berjalan dengan baik

P/S: Laporan penuh pembentangan Bajet 2011 boleh di perolehi di website BERNAMA

online counter

Tagged as : Persediaan Sesi Pembentangan Bajet di dewan media

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. mid, kalo ade masyuk bonus roger aku ek...hehehe

    BalasPadam
  2. wokey wak rone...no problem...
    ni pagi2 dah nak kena pegi opis ni...

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..