Kenali Tan Sri P.Ramlee di Astro

10/09/2010 01:18:00 PTG , , 3 Comments

Salam petang semua, tentu korang semua kenal sapa dia P.Ramlee @ kini bergelar Tan Sri P.Ramlee. Aku dari kecil lagi dah selalu tengok lakonan dia tak kiralah cerita apa tapi yang jelas semua cerita dalam hitam putih tu... senang cerita semua cerita atau lakonan yang dilakonkan oleh P.Ramlee ni mesti tak kering gusi korang gelakkan..

Sejauh mana korang mengenali seniman agung Tan Sri P.Ramlee ni?

Aku percaya tentu ramai yang tidak tahu sejarah hidup & latar belakang P.Ramlee nikan.. ok kali ni korang boleh mengenali beliau dengan lebih mendalam lagi hanya di astro.. bagaimana?

Korang hanya perlu masuk ke website astro disini

"nilah dia antaramuka website di astro tentang latar bekang P.Ramlee"


"salah satu page yang menceritakan latar belakang Tan Sri P.Ramlee"

"Antara koleksi filem lakonan & arahan P.Ramlee"

"Antara koleksi lagu-lagu P.Ramlee"

Diharapkan dengan adanya usaha murni dari pihak astro ni dapatlah korang mengenali siapa sebenarnya P.Ramlee suatu ketika dahulu.. bak kata pepatah "harimau mati tinggalkan belang, manusia mati tinggalkan nama" so sebab tulah nama P.Ramlee tak pernah hilang dimata peminat beliau.

Layan Video Klip "Di Mana Kan Kucari ganti"




online counter

Tagged as : Siapakah dia seniman agung Tan Sri P. Ramlee

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. P.Ramlee dimana kan ku cari ganti!

    BalasPadam
  2. betul2..dah takda ganti dah.. yang tinggal hanya kenangan je..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..