Dapat Duit Sebab Kuat Komen

10/12/2010 09:51:00 PG , , 10 Comments



"credit foto dari eyriqazz"

Salam pagi semua, tak kusangka rupanya kita kalau rajin komen pon dapat juga duit..hehehe.. tak percaya baca dalam blog Eriqazz "rezeki berblogging" .

Sebenarnya akulah salah sorang pemenang yang dapat tu ... Tn.Punya ... yang dimaksudkan oleh Eyriqazz dalam entri dia tu..

TERIMA KASIH tidak terhingga buat Eyriqazz sebab bagi hadiah dekat aku.. semoga rezeki anda terus dimurahkan oleh tuhan..

Kalau korang nak juga dapat hadiah dari Eyriqazz rajin2lah ye jenguk-jenguk dia selalu ye..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

10 ulasan:

  1. terbaik lah mid...tahniah²...
    nak cube jgk lah cam ni...
    mane tau ade rezeki...:)

    BalasPadam
  2. heheh..boleh bro..rajin2 je masuk dalam blog eyriqazz tu... dia pon rajin wat contest sebenarnya.. sekarang ada contest menawarkan hadiah RM1000... masyuk bro

    BalasPadam
  3. Mak ai! dia bagi berapa tu?

    BalasPadam
  4. huhu..kat blog mamaGee pon tgh buat kontest sapa komen paling banyak skg ni...
    hehe

    BalasPadam
  5. huhu..kat blog mamaGee pon tgh buat kontest sapa komen paling banyak skg ni...
    hehe

    BalasPadam
  6. Kalau nak tahu berapa ribu aku menang datanglah dekat blog http://eyriqazz.com

    BalasPadam
  7. contest2 untuk para pengomen blog yg tegar....

    BalasPadam
  8. Kalau dapat buat contest dengan hadiah sebegitu.... mesti gempak seh..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..