Be Part of ChurpChurp Today!

10/27/2010 06:15:00 PTG , , 6 Comments

Welcome to Churp Churp
"Mesti Tengok Video ini"

Salam,

Korang tahu tak apa maksud tajuk entri aku tu? ok sini aku terangkan "Be Part of ChurpChurp Today!" diterjemahkan menjadi "Jadilah Sebahagian dari ChurpChurp Hari Ini!". Ok dah faham sekarang .. bagus kalau dah faham sebab mudah aku nak terangkan selanjutnya.

Kebanyakkan pengguna internet rata-rata semua mempunyai akaun facebook & twitter, betul tak apa aku cakap tu. Paling kurang pon korang ada salah satu dari laman sosial tu.

Di sini aku menyeru dengan korang semua yang ada akaun facebook & twitter sertai kami di Churp Churp. Korang tentu akan tanya aku.. untuk apa dan apa faedahnya? bagus soalan korang tu dan dibawah ni jawapannya.

Churp Churp adalah satu komuniti pengiklanan menggunakan twitter yang mana anda akan dibayar setiap kali anda mentweet tugasan yang diberikan oleh churp churp.. mudahkan dengan bertweet pon korang dibayar.

Selain dari itu churp churp sering mengadakan aktiviti beramah mesra bersama-sama ahli-ahli churp churp yang lain. Terbaru churp churp mengadakan permainan layang-layang di Taylor’s University.





Macam mana dah tertarik dengan aktiviti churp churp.. kalau dah tertarik dah booom register di churp churp sekarang.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. ade terbaca jugak tadi kat site nuffnang :P

    Panas! : ENTER

    BalasPadam
  2. suffer8zine : bro promotelah churp churp mana tahu ada rezeki dpt RM100

    lady ell : register je twitter..

    BalasPadam
  3. dah lama betul tak main layang2 ni

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..