Aku nak terbang dengan Airasia sekali lagi

Salam,

wahh nampaknya sekali lagi airasia menguji kesabaran aku dengan membuka peluang penerbangan tambah murah serendah hanya RM1 sahaja. Sempena promosi penumpang yang ke 100 juta airasia ni kita boleh terbang kemana-mana sahaja dengan tambang serendah RM 1.

Apa lagi korang tunggu booking sekarang kerana kerana tempoh untuk membuat tempahan adalah dari 13 oktober 2010 hingga 17 oktober 2001 (5 hari sahaja)

waktu terbang adalah dari 1 April 2011 hingga 11 ogos 2010




"senarai tambang penuh rujuk website airasia"

Aku tengah berkira-kira bajet 2011 nak terbang kemana ujung tahun depan ni sebab pertengahan tahun aku dah booking tiket untuk ke bandung & langkawi.. so untuk promosi kali ini aku kena pilih satu destinasi yang menarik jika ada yang berkenan di hati..

Adakah Kota Kinabalu akan ku jelajahi?... tungguuuuuuuuuu ...

online counter

Tagged as : Pergi melancong dengan RM1

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

7 ulasan:

  1. ade beberapo org juga wat pasal ni, nice2

    BalasPadam
  2. akhirnya aku dah booking untuk 2 adik ipar aku pada bulan Jun 2011 ke langkawi.. sebelum ni aku dah booking juga.. so kami semua akan pergi bercuti ber4 ke Langkawi tahun depan.. tak sabar nak terbang ni.. hehehe

    BalasPadam
  3. bagus kan air asia nih. super duper murah kan. skrg anyone can fly...hehe

    BalasPadam
  4. syg kita g kota kinabalu,nak tak???

    BalasPadam
  5. boleh2... kita habiskan tiket kita yg dah beli tu dulu ye syg...hehehe

    BalasPadam
  6. aku tak tau kenapa tak suka dengan air asia.. mungkin sebab "penipuan" secara tersirat dia kot.. dan manager dia yang gila kuasa nak amek Lotus Racing..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..