Yang Mana Idaman Kalbu 2011

9/27/2010 12:07:00 PTG , , 9 Comments

Salam semua, setiap insan yang hidup dimuka bumi ni semua ada keinginan dan kehendak masing-masing. sama seperti aku juga ada keingin nak berkeluarga, berkereta dan memiliki sebuah rumah sendiri dan tinggal bersama dengan orang tersayang.

Adakah impian aku itu telah tercapai?

Impian aku untuk berkeluarga telah aku capai pada hujung tahun lepas 2009 dengan memperisterikan blogger malarang-kak.blogspot.com.. hehehe syg sangat dekat wife aku ni..

so bila impian pertama dah tercapai tentunya aku nak merialisasikan impian kedua dan ketiga aku ni.. so aku kenalah buat pilihan yang mana aku nak pilih dan dahulukan dulu. 2 impian aku yang berjalan serentak adalah ingin memiliki rumah sendiri dan memiliki sebuah kereta impian.

korang tengok dekat bawah ni impian yang aku akan pilih tahun 2011 ni.. bagi pandangan korang yang telah lama atau baru hidup dimuka bumi ni .. pilihan mana yang korang akan pilih jika diminta membuat salah satu di bawah ni..

SD Apartment II berharga RM121,000 Seunit


Mitsubishi Lancer 2.0 GT berharga RM120,598.10 seunit


apa pendapat korang tentang pilihan aku ni.. kasi komen sikit ... sekurang-kurangnya dapatlah aku menimbang-nimbangkan yang mana keputusan yang perlu aku buat dalam penghujung tahun ini.

online counter
Tagged as : Impian & Idaman 2010

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

9 ulasan:

  1. buat pilihan yang pertama mid...
    tapi yang kedua tu pun macam menarik jgk...hehehe

    BalasPadam
  2. aduh bro, susah r bro, kalo orng bujang mcm saya mmg amek yang kedua,haha...

    BalasPadam
  3. better beli rumah... goos investment...

    BalasPadam
  4. uit. dlm diam abg ku rupa2nya telah mengidamkan sesuatu yang ckup mnraik phtian.. hahahha. apa kta bli dua2. heheheeh

    BalasPadam
  5. uit. dlm diam abg ku rupa2nya telah mengidamkan sesuatu yang ckup mnraik phtian.. hahahha. apa kta bli dua2. heheheeh

    BalasPadam
  6. hehehe.. tq atas cadangan korang semua.. akan aku timbang2 dalam mesin timbang nanti.. hehehe.. insyallah ada rezeki keduanya aku sambar nanti..hehehe

    BalasPadam
  7. (^.^)..Tapi yang no. dua tu cam best je kan??

    BalasPadam
  8. abg..beli umah jadi harta..beli kete jadi besi buruk...so mana lebih untung? hehehe selamat membuat keputusan dgn bijak

    BalasPadam
  9. keputusan telah hampir dibuat berkemungkinan aku akan membeli rumah dahulu.. sebab tu keperluan asas.. kenderaan ni hanya keinginan bukan keperluan.. tq atas pandangan semua

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..