Suasana Raya Dah Menjelma

9/03/2010 04:15:00 PTG , 0 Comments

Salam petang semua, nampaknya bahana suasana nak raya dah semakin kita semua rasai.. bukan dekat opis aku je tapi rata-rata semua tempat keje macam tu.

Macam dekat opis aku suasana kerja tu dah takda... semua sebuk cerita pasal kuih raya, duit raya dan macam-macam lagilah.

mood nak keje tu dah takde.. kalau bos kata esok dah boleh cuti aku rasa opis aku ni dah kosong kot..hehehe

sampaikan syg aku sendiri pon dah kata abg jom kita cuti g shopping dah takda mood nak kejelah.. hehehe.. aku kata takpe minggu ni kita cutikan kita g shopping sampai pengsan..hahaha..

oklah apa pon yang penting mood nak berblog ni tak kurang.. teruskan blogging anda...


online counter
Tagged as : Suasana menjelang hari raya

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan:

Jangan segan-segan bagi komen ye..