Semalam aku first time ...

9/05/2010 09:23:00 PG , , 3 Comments

Salam pagi semua, semalam merupakan buat pertama kalinya aku berbuka puasa dengan syg aku dekat Residences Hotel Bangi dekat kawasan Uniten.

Kebetulan adik aku dapat jemputan berbuka puasa dari kawan dia, so adik aku ajak aku dengan syg aku joint sekali.

apa yang aku nak cakap juadah dekat situ memang banyak sangat, antaranya nasi briani, kambing salai, dan macam2 lagi.
kalau nak rasa g lah dekat Residences Hotel Bangi tu hari ini.

anak saudara aku dengan syg aku sempat posing sebelum buka puasa


yang ni lauk yang aku ambil... udang2 segar tu.. makanan lain aku tak publish.. takut korang terliur nanti.. hehehe



online counter
Tagged as : Majlis berbuka puasa

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

Jangan segan-segan bagi komen ye..