Followers Terbanyak Yang Pernah Aku Jumpa

9/22/2010 04:42:00 PTG , 4 Comments

Salam semua, aku sebenarnya dah nak balik keje ni tapi takpe sebelum balik ni aku nak kongsi satu blog yang aku kira mempunyai followers terbanyak yang pernah aku jumpa sepanjang buat blogwalking ni.

korang perhatikan je berapa jumlah followers dia bukan 100 @ 500 @ 1000 @ 5000 tapi 10888... wahhhh gila kentang.

Followers 10888 ... sapa nak jadi followers yang ke 10889 ... hehehe

nak tahu lebih lanjut terjah pemilik blog ni zackzukhairi jejaka hensem sikit dari aku ... hahaha..

sama2 kita cari apa yang menjadi tarikan kepada pengunjung untuk menjadi followers kepada blog ni, walaupun jarang diupdate.. tahniah Zack sebab ko berjaya mencuri hati2 blogger termasuk aku.. hahaha.. salam terjah dari myvitrd

online counter
Tagged as : Follower terbanyak di blog

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. alamak.. cakap pasal kentang tetiba ingat begedil plak.. huhuhu

    BalasPadam
  2. mak oi...banyak gile...artis ke ape...

    BalasPadam
  3. diakui la blog dia memang yang terbaik ..
    kalau singgah blog dia sampai 1,2 jam.
    entry dia yang terdahulu pun banyak belum abis bace..
    sangat ringan untuk di layan..
    bace banyak kali pun tak jemu.

    BalasPadam
  4. fuiyoh...gila ramai peminat..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..