Friday, September 3, 2010

Dapat Jemputan Berbuka Puasa Bersama Digi & Nuffnang


Salam pagi semua, korang tentu kenal dengan orang kuning dekat atas tukan.. tulah dia Mr. DIGI, sekali tengok je memang kelakar.

semalam petang sebelum aku nak balik kerja salah seorang staff nuffnang ada call aku untuk buat pengesahan bagi menghadiri Majlis Berbuka Puasa Bersama Nuffang & Digi. wah memang teruja aku sebab ni buat pertama kalinya aku nak joint aktiviti luar mereka.

bukan aku sorang je yang dapat call tapi syg aku pon dapat juga, so aku akan pergi berdualah berbuka puasa bersama digi nanti.

Lokasi seperti dekat bawah ni.

Date: 6 September 2010 (Monday)
Time: 6.45 pm
Venue: The Apartment, KLCC

Asalnya dia orang nak buat hari khamis 2hb ari tu dengan seramai 25 orang dijemput, tapi mungkin disebabkan ramai yang nak joint dia orang tunda ke tarikh lain. Yang bestnya seramai 50 orang blogger yang akan berbuka puasa bersama Digi nanti.

wah tak sabar rasanya ku nak joint.. hehehe.. tunggu entri selanjutnya selepas masjli berbuka puasa nanti...

Info selanjutnya rujuk Berbuka Bersama DIGI


wah! ni ke menu yang kita nak makan nanti.. best tu..emmm

online counter
Tagged as : Jemputan buka puasa bersama Digi & Nuffnang

4 comments:

  1. sy pun dapat gak..tp sebab duk jauh so x leh pergi laaaa. klu buat di kelantan confem ikut sama

    ReplyDelete
  2. Alaaa.... terlepas date la pulak... baru arinie baca.....haish

    ReplyDelete

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Artikal Terdahulu

Catatan Popular Bulan Ini