Aku dikatanya "BODOH"

9/04/2010 06:34:00 PG , 8 Comments


Salam pagi semua, nampaknya pagi ni aku dihidangkan dengan ucapan "BODOH" dari rakyat jiran kita. terima kasih sebab kata aku bodoh walaupun sebenarnya yang bodoh adalah yang komen dalam chat box aku tu.

Mungkin orang yang komen tu terasa kot dengan entri aku sebelum ni Bendera M'sia dibakar lagi, Rakyat Indonesia tak bersyukur. sapa makan cili dialah rasa pedas.

Untuk makluman rakan blogger semua maklumat pengomen dalam shoutbox aku tu aku dah tahu siapa dan lokasi dia dekat mana serta IP yang digunakan.. hehehe

Aku tak suka cari gaduh dalam ni sbb takda faedahnya.. tapi kalau ada orang yang jolok sarang tebuan.. nantikan tebuan tu senggat ko nanti.

Salam ramadhan dari rakyat malaysia...

online counter
Tagged as : Konflik Malaysia - Indonesia

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. hairan... diorag sendiri nak cari makan kat sini tapi tak sedar diuntung... semoga mendapat hidayah.. amin..

    huhu... sabar... sabar... sabar.. (menyabarkan diri sendiri ni tengok telatah diorang yang keterlaluan)

    BalasPadam
  2. diorg ni memg nak kena la..takpe..tgok je la nnti kn

    BalasPadam
  3. memang tengah sabarlah ni tengok gelagat anak2 jiran kita ni..yang cepat melatah.. entah apa2 lah dia orang ni.. hehehe

    BalasPadam
  4. kuang ajo!!!! dapat sape yg tulis nih.. sekeh dia laju laju!! huh~~

    BalasPadam
  5. pagi tadi aku dah sekeh dia.. geram aku di buatnya.. lokasi mamat tu datang dari Jawa Barat (Tangerang)

    BalasPadam
  6. tak heran la kenapa
    negara dia orang selalu ade bencana alam..
    suke bergaduh la dia orang ni..
    pi la mana2 pun kalau asek
    begaduh orang jadi benci..

    BalasPadam
  7. Haih.. Pelik kan mengapa yang dibawah2 tu yg bising2 sedangkan top-man takde bising pun, asyik2 discuss tak habis2.. Hmm.. Can't just everybody chill and self-reflect?

    BalasPadam
  8. biasalah
    manusia xreti bersyukur memang macam tu bro
    xpayah layan

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..