Tahi Pertama di dunia yang dikeraskan, Sapa Punya?

7/21/2010 03:21:00 PTG , , 10 Comments

salam petang semua, sebelum aku nak kongsi siapakah pemilik Tahi bertuah ni yang sampai dikeraskan sebagai kenangan ni, aku nak minta maaf kalau entri aku kali ini macam kotor sikit.

ok korang teka sapa kah pemiliknya.. tengok smpai ke bawah


+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+



nilah dia rupa tahi anak Tom Cruise yang telah dikeraskan, tengok gaya macam disadur dengan emas tu.. hehehe..

sikit hari lagi nilai tahi anak Tom cruise ni mesti setaraf dengan nilai gambar monalisa.. hehehe

orang barat ni macam2lah. ok aku nak gelak pon ada tengok mat salleh punya perangai ni.. hehehe

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

10 ulasan:

  1. MAK AIH... ERKKKKK
    GELINYE.. AGAK BYK GK TU..

    BalasPadam
  2. hahaha...klakar je dorang ni kn...
    cmne la org yg pegang taik ni...

    BalasPadam
  3. tahu takpe..aku yang post dm entri aku pon geli juga.. tapi nak share punya pasal aku post juga..huhu

    BalasPadam
  4. gile babi nihh..jadah betul orang2 kaye cmni

    BalasPadam
  5. hmmm tapi suri sangat comel kan kan? :)

    BalasPadam
  6. memang comel pon.. sebab tulah tahi dia pon jadi perhatian untuk simpanan..

    BalasPadam
  7. ish2..kalau ye pun, takkan la menda ni pun nak preserve..

    BalasPadam
  8. nanti bila budak tu dah besar dan cantik apakan jadi ek? hahahahahahaha...

    BalasPadam
  9. aku pon tahu.. hadiah perkahwinan untuk suami budak ni akan datang .. mungkin bendalah tu kot..hahaha

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..