9 Seater MPV from China

7/30/2010 09:12:00 PG , , , 2 Comments


Salam pagi jumaat semua, alhamdullilah syukur pada ilahi sebab masih bernafas kita semua di pagi ni.

aku cuma nak kongsi sedikit kehebatan negara china yang memang kita tahu teknologi dia orang lagi maju dari negara kita.

sebab tu dia orang punya komputer pon tak nak guna bahasa inggeris dia orang guna bahasa dia orang sendiri.

takpe lupakan sementara pasal tu apa yang aku nak kongsi sekarang.. di neraga kita kebanyakan kenderaan semua berkapasiti 5 penumpang @ 7 penumpang bagi jenis MPV. tapi di negara china mereka dah keluarkan kenderaan yang berkapasiti 9 penumpang... wahhhh hebatkan.

sudah tentu kenderaan tersebut besar dan panjang.. jom kita tengok kenderaan baru dari negara cina ni yang mampu memuatkan kapasiti 9 penumpang..

MPV baru.... saksikan dibawah.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

amacam ada berani ke buat macam ..hehehe.. aku teruja tengok baby dalam tong cat tu.. memang gila kentanglah dia orang ni.. sorang lagi tergantung dekat belakang.. hehehe..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

  1. KAHKAHKAH! mati2 la aku ingat betui2 canggih. ampagas betui


    tayar dorang da serupa pancit. KAHKAHKAH. hebat sumbat baby tu

    BalasPadam
  2. Ia memandu sangat berbahaya.

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..