[Peta] Beza Palestine 1946 dengan 2010

6/15/2010 10:40:00 PG , 12 Comments

Salam pagi semua, pagi ni aku nak kongsi peta negara palestine tahun 1946 dengan sekarang ni. korang boleh nilai sendiri siapa yang penganas, penceroboh, dan menumpang di negara Palestine.

Cita banyak tak guna korang renung-renungkan jelah gambar dekat atas tu dan buat sendiri kesimpulan. wasalam..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

12 ulasan:

  1. dulu majoriti sekarang minoriti...

    BalasPadam
  2. kita xboleh nk wat ape.. dah tertulis dlm al quran bangsa yahudi ni bangsa yg ingkar n x akan berubah.

    BalasPadam
  3. peh..sikit demi sedikit israel 'makan' palestine.. :(

    BalasPadam
  4. heeee....tak sangka...bende nih sangat dalam ek dasyat die..sofia ingat hanya sekdar cakap2 jer..cume baru beberapa tahun nih yg die mengganas...

    regards,
    Triplesmiley

    BalasPadam
  5. salam.. israel laknatullah!

    p/s ; truskan bjihad ke jln ALLAH., sma2 kita prangi israel jhanam tu. folow u.. wassalam..

    BalasPadam
  6. yahudi zionis laknat haram tul laa..
    haish!! support smua gerakan menghancurkan yahudi zionis.. sebar2kan..

    BalasPadam
  7. aku sampai mati benci yahudi ni

    BalasPadam
  8. xsalah bencikan kezaliman...tentangi umat yg durhaka..allah huakbar..

    BalasPadam
  9. insyaalah..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..