[Nuffnang] 5 Buffered Earning Menganas

6/22/2010 09:48:00 PTG , 11 Comments

Salam malam semua, alhamdullilah harap2 semua masih dalam keadaan sihat. Tengok je pada gambar ngan tajuk entri aku kali ni, korang semua tentu dah tahukan apa dia benda dekat atas.

Bagi blogger2 baru yang baru je menjadi ahli /member nuffnang tu yang di atas tu kita panggil buffered earning. buffered earning ni nak dikatakan semua orang mengimpikan benda yang sama nak dapat.

Tapi bukan mudah untuk mendapatkan buffered earning ni, sebab anda kena rajin buat post, tarik mengujung untuk masuk dalam blog anda supaya trafik blog anda tinggi. macam aku aku bersyukur sebab BE ni tak putus2 walaupun minggu lepas BE aku ada 2 je. Tapi minggu aku punya BE ada 5..Waaaauuuuu bestkan.

Tapi satu benda yang korang kena ingat walaupun korang ada banyak BE tapi pengunjung x ada, ia tak memberi apa2 makna untuk pendapatan anda. so kalau ada dapat BE ni, rajin2 buat blogwalking untuk tarik trafik sebanyak mungkin..

P/S: Usaha tangga kejayaan....

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

11 ulasan:

  1. tq2.. usaha tangga kejayaan..

    BalasPadam
  2. tahniah, usaha lebih utk mantapkan lg trafik..sure earning mencanak :)

    BalasPadam
  3. wah..best tu...peanut punya ada satu je...uwaaa!!jeles!!~

    BalasPadam
  4. waa.. banyak nyaaaaaa... syok ar banyak BE ni... pasni banyak ar naik earning.. hehehe

    BalasPadam
  5. wow banyaknye bro..

    singgah dari http://ohserius.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. tq2 dtglah selalu ke blog ni..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..