Lelaki @ Perempuan Apa Yang Korang Tengok dulu

6/08/2010 03:17:00 PTG , 8 Comments

Salam petang semua, petang ni saja nak sembang pasal lelaki @ perempuan. setiap kejadian dimuka bumi ni ada pasangannya, kalau ada panas mesti ada sejuk, kalau ada jahat mesti ada baik, kalau ada kaya mesti ada miskin dan kalau ada lelaki mesti ada perempuan.

Apa yang aku nak fokuskan dekat sini ada lelaki & perempuan. persoalan yang yang aku nak timbulkan disini sekiranya korang seorang lelaki berjumpa atau terlihat sorang perempuan apa yang korang lihat dulu pada perempuan itu? begitu juga kepada perempuan jika kamu terlihat lelaki apa yang korang lihat dulu pada lelaki tersebut. rambutnya ke @ kasutnya ke @ hidungnya ke @ apa2 sahaja?

Tolong jawab dalam komen aku.. bukan untuk mengaibkan mana2 pihak, cuma sekadar berkongsi citarasa dan naluri keingin bagi seorang lelaki dan seorang perempuan tentang pandangan mata kamu semua..

Silalah komen & jangan segan2..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. kita (perempuan) tgk muka dulu...pastu barulah tgk detail2, mata dia, gigi dia, hidung dia

    BalasPadam
  2. sejujurnya tgk muka dia...pas tu tangan...aku wajib tgk tangan...tengok cantik tak...hehe sesetengah laki penuh dgn parut..huhu

    BalasPadam
  3. Tgk Hati budinya(skema jawapan)

    BalasPadam
  4. bagi saya. saya tengok pandangan mata dia..

    BalasPadam
  5. wah nampaknya pelbagai pandangan dari mata korang melihat lawan jantina anda.. bagus2..untuk aku aku suka tengok muka manis isteri aku...hehehe

    BalasPadam
  6. biasanya op kos la tgk fizikal dia dulu...i mean, penampilan dia laa... mukanya, ensem ke x, bajunya, tutur katanya...kegelabahannya....hahaha

    BalasPadam
  7. saya tengok diri dia pandai bawa diri x??ada bawa agama nk wat ape pun pastu dah xkesah dah...^^

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..