[Keputusan] Piala Dunia 2010

6/12/2010 09:19:00 PG 3 Comments

Salam pagi semua, macam mana perasaan semua kaki2 bola dengan permainan pembukaan Piala Dunia malam tadi.

aku percaya ni mesti ada kaki2 bola yang tak bangun lagi ni.. betul tak?

macam aku malam tadi dah cantiklah tengok Afrika Vs Mexico dekat TV1.. top2 dah nak habis separuh masa pertama aku terlelap kejab sebab masa tu belum ada jaringan dari mana2 pasukan. bila sedar je dah jam 12.30..huhu..tidak game dah habis.. aku tahu keputusan pon dekat berita RTM..

tulah masalah aku bila tengok dekat umah ni sambil baring mesti layan tido je.. hampeh betul.. sayang aku pulak tertido awal..lagilah dia dah mimpi sampai afrika..hahaha.

apa pon jangan lupa perlawanan malam ni Argentina Vs Nigeria Jam 9.30 TV1... kita layan lagi bola.. jangan tido lagi macam aku ye..hahaha


Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. tgk kat umah sorg2 mmg boring..sbb tu tgk dekat rumah sewa kawan..ramai sikit..klu ttido, time gol tu, diorg sorak terjaga la..lol

    BalasPadam
  2. nasib badanlah..harap2 malam ni aku boleh layan game ke 3 ni..

    BalasPadam
  3. malam td tngok bola gak ngan adik2. nak tanye lau seri cmtu xde sape menang la? xde wat penalti ke ape pon..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..