Viva Accident - AWAS !!!! Road Divider

5/23/2010 08:14:00 PG 6 Comments

Salam pagi semua,
AWAS !!!! Road Divider yg hanya dibengkokkan hujungnya sangat bahaya utk semua pemandu, tak kira apa jenis kereta!!!

Korang perhatikan gambar kemalangan dibawah.. adakah selamat road divider yang dipasang dilebuhraya kita?

HATI2 DIJALAN RAYA...




Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. X suka tengok mende2 eksiden camni, aku ni jenis fobia jalanraya, sekali tengok eksiden2 camni sebulan aku x berani bawa moto kat jalanraya besar,.....haish....kurang semangat...entri aku pasal eksiden pun xda gambar dahsyat2...

    blogwalking = komen anda menggembirakan saya

    BalasPadam
  2. ringan sgt kete ni...

    BalasPadam
  3. mak aih...
    ngilu jap tgk gmbo neh
    dlu bus sani tu pon camni gak kan?

    BalasPadam
  4. huhu..apa2 pon hatilah bawa keta tu yee ..semoga anda semua d panjang umur...amin

    BalasPadam
  5. People are in a hurry to go nowhere fast. They tend to tailgate the big trucks, and then complain about not being able to see around them. I give them plenty of room, I don't want 40 tons of cargo in my lap.

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..