Sarang Tikus Mondok

5/05/2010 12:49:00 PTG 2 Comments


Korang kenal tak binatang atas ni, semua orang kenal terutama yang paling kenal yang bernama kucing.

apa yang aku nak sembang dekat sini pasal satu bilik Bos dalam tempat keje aku yang memang cantik dah tersusun dokumen2 dia.

selama aku kerja 3 tahun dekat company ni, ni buat pertama kalinya aku tengok bilik sebersih ni. mana taknya aku yang nak masuk dalam buat kerja pon segan takut2 tersentuh barang2 n fail2 dalam bilik ni.

korang perhatikan gambar bilik yang bersih, yang aku nyatakan dekat atas tadi.



fail yang bersepah atas meja sampaikan nak letak tangan pon tak boleh

ni satu lagi sudut meja yang penuh juga dengan dokumen ...gila kentang punya bersepah.

korang tengok, sampai tak cukup tempat skrin monitor pon jadi mangsa..

aku ingat kena cadangkan dekat BOS ni supaya ambil sorang pembantu yang boleh susun fail2 dia ni. Tengok dari segi luaran tentu orang ni buzy gila dengan kerja2 yang berlonggok ni.

gila kentang betul. aku segan nak ambil gambar atas lantai sebab lagi teruk dari apa yang korang tengok ni. so bayangkan je macam mana keadaan lantai dia.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

  1. warghhh.....ni dh mcm sarang tikos dh neh...ops!! ;p sory3..

    BalasPadam
  2. memang sarang tikus pon..nak lalu pon tak boleh ..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..