Rumah Flat Di Hong Kong --- Kesiannya

5/27/2010 04:28:00 PTG , 4 Comments


Dari luar pandangan memang menarik, lebih kurang sama je macam rumah flat dekat malaysia ni. Tapi apa yang mengejutkan aku bila korang tengok dalam rumah dia orang ni.. sangat sedih.. macam setiap rumah flat ni cuma ada satu bilik je..

BETUL KE?

korang tak percaya.. tengok jelah gambar2 dekat bawah ni.. Mesin basuh, bilik tidor, TV, dapur masak, almari semua satu ruang tempat je.. kalau akulah aku dah lama mati berdiri duduk umah macam ni..

Aku bersyukur sebab dilahirkan d bumi Malaysia.. sebab sini semua tempat selesa dan aman.. Alhamdulilah..
















Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. pergh...dasatnyew...

    ya Allah...aku bersyukur sebab dilahirkan dalam keadaan dan suasana yg baik...

    BalasPadam
  2. wahh..
    camne la dorg bleh hidup dlm uma camu ek..ish ish ish..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..