Pendaftaran Pelajar Baru Ke Matrikulasi

5/11/2010 11:05:00 PG 3 Comments

Semalam sehari aku bawa adik aku g daftar masuk ke Matrikulasi Ipoh dekat Gopeng. Perggg memang ramai gila orang.

Maklum je semua pelajar2 pandaikan yang masuk sana, bukan senang nak dapat masuk sini. Selepas sehari adik aku bermalam dekat umah sewa aku dengan ayah aku, pagi semalam jam 11.00 pagi aku gerak g ipoh.

Dalam 1 jam 30 minit juga baru aku sampai, exit Tol Gopeng. Dari tol pulak dalam 5.6km sampai dekat Kolej Matrikulasi tu.

Dengan cuaca yang sangat panas, sampai2 je aku terus bawa adik aku register dulu n g dapatkan kunci asrama. selesai urusan pendaftaran terus aku bawa adik aku g antar barang2 naik asrama perempuan.

Aku tak lama dekat sana sebab aku kena berkejar balik nak antar ayah aku balik kg. pulak ke Johor naik Bus.

Lebih kurang jam 4 petang aku pon gerak balik ke Kl terus g umah adik aku ke Meru klang.

sebelum sampai aku kena lalu jalan yang jam gila lebih kurang 1 jam aku bawa keta macam kura2.

Alhamdulilah ayah aku selamat naik Bus dengan adik aku jam 8.30 dan selamat sampai kg. 1.45 pagi.

oklah layan sedikit gmbar2 sepanjang aku dekat sana.



Lokasi pendaftaran pelajar perempuan

ruang menunggu ibu bapa

Saudara kembar adik aku yang masuk Matrik ni

ni syg aku sempat melayan Facebook di tengah2 panas...

tekun menunggu

pasangan sejoli sentiasa ber2

ayah & adik aku...kesian kepanasan ni..

Adik yang masuk Matrik ni.. sebuk baru nak isi borang..huhu..
nak kena marah ni..



kemas bilik asrama tempat adik aku menginap

ayah melayan cucu kesayangan dia ni..

syg aku pulak kena melayan anak saudara aku..

adik lelaki aku ni buat ceramah ke?
Lepas ni kita layan pulak gambar2 adik aku yang pompuan sorang lagi akan masuk politeknik kelantan. letihlah abang2 nak kena pusing 1 malaysia tengok adik2 lepas ni..hehehe..


Aku doakan Adik2 aku yang 10 orang ni semua sihat2 n berjaya dalam pelajaran... Amin..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. salam ziarah...
    biasalah jadik abg kene lah menganto adik2 yg bawah2 nii..kene bekorban sikit..

    matriks gopeng ok tau...sepupu belajo kat sana tpi dh abis belajo dh...

    BalasPadam
  2. Congrates boleh masuk matriks, :)

    BalasPadam
  3. biasalah selaku abg long semua aku dah korban unutk adik kesayangaku..hehehe

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..