GengBlogger Down Lagi

5/11/2010 09:25:00 PG 4 Comments


Pagi ni aku baru je buka blog aku, n aku perasan logo gengblogger tu dah hilang dan keluar pangkah.

baru je semanggat nak g ping blog n tengok apa entri2 yang terbaru, terus terencat aku punya semangat.

oklah ni pon tulis entri tak bersemangat ni..aku g buat keje dulu ah.. sebab ada koje..

cau ci cau.. wasalam........

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. hem itu yang aku geram sangat...ko post kat ozblogger.com jer.....GB ni memang bodoh..aku kalau ada 5 juta..aku dah beli GB tu

    BalasPadam
  2. bunyi mcm marah je bang..relex..

    BalasPadam
  3. ohhh down rupanya
    ingatkan ku kena ban sbb x byr yuran keahlian

    ekekekek :p

    BalasPadam
  4. tadi boleh buka..sekarang down lagi..menyampah dah ni aku..g ping dekat initlah pulak..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..