Gambar2 Penguguran Haram, Jangan Buat!!!!!!!

5/04/2010 12:16:00 PTG 5 Comments

Sedih, marah dan macam2 lagi yang bermain dekat fikiran aku bila aku tengok gmbar2 dekat bawah ni. sanggupkah kita semua membunuh insan yang tak berdosa atas perbuatan kita sendiri.

Jawab? kenapa diam. aku gelarkan orang yang dekat luar sana yang dah buat perkara ni sebagai pengecut.

sebab itu dalam Al-quran ada mengatakan "janganlah kamu hampiri Zina" buakan dia kata janganlah kamu berzina, dia kata jangan hampiri.

Sebab bila dah berlaku nilah akibatnya, dan yang menjadi mangsa insan2 yang tak berdosa dekat bawah ni.

Aku harapkan dengan aku paparkan sebahagian gambar dekat bawah dapat membuka mata dan sedikit keinsafan dalam diri korang semua, sekirannya ada yang terfikir2 atau nak cuba buat benda HARAM ni.

kalau dah terlanjur, tuhan sangat pemurah dan pengampun minta doa supaya diampunkan segala dosa2 yang lampau n berikrar supaya tak mengulangi lagi.
























Fikirlah sendiri, sebab anda semua dikurniakan akal dan fikiran oleh tuhan, yang takda akal fikiran tu sama macam Bina........ renung-renungkanlah..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

5 ulasan:

  1. selame ni tak pernah tau pon yang gugur kan bayi tu..die potong2 n kerat2 bayi dalam perot tu sampai macam tu sekali..kesian baby tu..terseksa die..

    isk...isk..isk...nak nanes..

    BalasPadam
  2. mungkin itu cara barat @ bidan haram punya stail..kejam gila

    BalasPadam
  3. Kejam nyer.. tak sanggup aku..

    BalasPadam
  4. Sungguh tak de hati perooot manusia itu..sadis sekali caranya huhuhu..

    BalasPadam
  5. xsanngup rs nk tgk..sgt kejam la dorg ni...

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..