Aku nak bangkit semula...

5/16/2010 05:12:00 PTG 3 Comments

Salam hujung minggu semua, nampaknya sejak tiada lagi pengunjung adamaya ke blog aku, trafik blog aku jatuh merundum teruk 3 hari ni.

Tapi takpe, walaupun adamaya sudah habis, tapi masih ada juga pengunjung yang masih mengintai2 blog aku ni sampai ke hari ni.

Mungkin korang terintai2 kalau2 ada lagi cerita terbaru yang akan aku publish untuk di download... ye mungkin ada lg akan datang..

Walaupun pengunjung aku dah tidak seramai sebelum ini, ianya tak melemahkan semangat aku untuk terus berblog sampai lembik..hehehe

Selagi aku ada, dah selagi ada pembaca dan juga yang tersayang beri semangat aku akan teruskan usaha aku ni..




Statistik untuk seminggu diatas menunjukkan 3 hari kebelakangan ini pengunjung aku jatuh teruk... kerana apa? aku pon tak tahu?

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. dulu rmai mybe sbb nk download cter adamaya...
    skrg xrmai sbb cter pon da abis..hehe

    BalasPadam
  2. tak sangka hebat betul ye keyword adamaya tu... mcm mana nak dapt 1st dalam seo ngn keyword adamaya tu?

    BalasPadam
  3. Just want to say what a great blog you got here!
    I've been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

    Thumbs up, and keep it going!

    Cheers
    Christian, iwspo.net

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..