Akhirnya aku sampai awal

5/27/2010 11:53:00 PG 0 Comments

YESSSSSSSSSSS.... dah lama aku sampai dekat opis waktu yang lewat je.. tinggal tunggu masa kena panggil dengan HR je.. hehehe.. tapi yang bestnya arini aku sampai opis tepat pada masanya.. korang tengok je punchcut tu.. 8:00 tepat beb..

Dalam kerja ni kena jujur..kalau datang lewat kena balik lewat juga ..tapi kalau datang awal.. jangan lah pulak balik awal.. korang baliklah ikut time sebenarnya..

Tujuan kerja kerana Allah.. sebab lepas penat kerja sebulan bos akan bayar gaji.. bila gaji dah sampai ketangan nak kasi sapa? tentu nak kasi anak bini makankan.. so kalau kasi anak bini makan duit yang tak berkat tu yang jadi anak degil.. tak nak dengar cakap mak ayah tu.. sebab duit tu hasilnya datang dari sumber yang tak bersih..

isu kecik je... tapi kesannya BESSAR.. ok renung2kan kepada pekerja yang suka curi masa balik awal tu..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan:

Jangan segan-segan bagi komen ye..