50 sen, apa nilai dalam diri anda?

5/20/2010 09:53:00 PTG , 6 Comments


Selamat malam semua, entri aku kali ni tak panjang pendek je. Apa yang aku tanyakan dekat sini apa nilai duit 50 sen kepada diri anda.

Sekiranya korang korek2 dalam kocek seluar korang, korang ada cuma 50 sen je. Apa yang korang boleh buat dengan 50 sen tu? apa nilai pada korang kalau korang ada 50 sen ni je.

Apa yang aku tahu kalau 50sen ni tak ada tak cukup RM1,000,000.00... hehehe.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. 50 sen saya simpan dlm tabung...tamaw guna ;)

    BalasPadam
  2. lima kupang kena tambah sekupang baru boleh guna mesin buat air kopi kat office aku

    BalasPadam
  3. hahaha..bijak korang ni..aku kena tambah 30 sen baru dpt air tongkat ali gingseng dekat mesin air opis aku jga

    BalasPadam
  4. uiishhh!jgn cakap..50sen tu dah besar nilai tau.troli kat mydin pun nak pakai kejap bayar 50 sen.hehe

    BalasPadam
  5. if sy...
    50 sen tu kalo de 2 keping bley bsuh baju kat mesin kat ostel sy..hehehe..

    tp if abg sy..
    die smpn
    skrg da de 3 tabung uit 5o sen...
    nk wat wang htran kate yer..ngee~

    BalasPadam
  6. HAHAHA..Mcam2 rupanya kita boleh wat dengan 50sen ni ye..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..