Tengok kuda 3D di sini..Bukan Tipu ..ni Betul2

4/20/2010 11:39:00 PG , 4 Comments

Apa kata boring2 dengan takda keje ni kan, korang tolong tengok Kuda 3D aku dalam ni. kalau kau boleh nampak maksud kau masih panjang umur, tapi kalau kuda tu tak nampak alamatnya ...pendek umur..hehehe..

Jgn marah ye aku gurau je. tapi memang ada kuda dalam foto yang aku lampirkan ni.

tengok betul2, sapa yang boleh tengok komen dekat ruangan komen. apa perasaan kau bila dapat tengok kuda secara 3D

kuda 3D ada didalam..perhatikan betul2

kalau korang dah berjaya tengok kuda 3D dalam tu.. korang boleh tengok macam2 benda 3D lagi dalam ni (Tengok 3D)... semoga berjaya.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. dh lama aku cari benda ni. dulu time kecik2, slalu g 1 kdai mkn...byk giler bnda2 '3D' ni. bila dh bsr camni...x tau nak taip keywords ape kat Pak Cik Google.

    tq very much...(^_^)

    BalasPadam
  2. tq..ada apa2 info baru aku akn masuk lagi..

    BalasPadam
  3. waaa...aku nampak, aku nampak! kuda yg tough gitu. hikhik...

    ha'ah, dulu sampai juling2 aku nengok pameran 3d pic ni. tak puas hati slagi tak nampak. best! :)

    BalasPadam
  4. huhuhu..betul2 ker kuda ker kuda laut..huhuhu..lemang tak nampak.. kasik lah hint sket.. tak pueh hati betul..dah kecikkan mato pun.. still tak dapat cari kuda...

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..