Shoping-shoping Di Semua House - Jalan Masjid India

4/18/2010 12:05:00 PG 1 Comments

Aktiviti aku sepanjang arini banyak gila. seawal pagi lepas subuh je aku dah keluar umah satu kereta dengan syg aku, ibu mertua n bapa mertua aku ke pusat penamaan calon di hulu selangor.

korang tahukan dekat sana aku tak lama sampai dalam kul 9 pagi sebab jalan jam gila. aku gerak balik pulak dalam jam 12 tghari. aku balik awal sebab takut jalan jam bila semua orang nak balik dari penamaan calon tu.

Habis aktiviti penamaan calon, aku bawa ibu mertua aku n syg aku g jalan2 dekat jalan Masjid India @dikenali gudang pakain ..huhuhu..datang sini korang kena sediakan duit seguni baru syok shoping..hehehehe.

Syg aku suka denganmak mertua aku sebab banyak gila pakaian pompuan n kain2 yang cantik2. dia orang adalah beli 2 ke 3 pasang kain.

kebetulan ibu mertua dengan ayah mertua aku datang bermalam dekat umah sewa aku, tu yang kita orang semua keluar jalan2. Esok petang dia orang nak balik semula ke Penang.

dekat bawah ni gelagat syg aku dengan ibu mertuaku semasa shoping..layannnn foto2 dekat bawah ni..


Syg aku tengah pilih kain, tak tahu nak beli mana satu?


Ni sepupu syg aku yang pakai tudung pink tu tengok2 mainan..syg aku pulak tengok apa entah.

aik nak menari depan pintu ke?hehehe



nak jadi model juga ke syg?


syg aku pilih kain dengan ibu mertuaku


kesian syg aku termenung mengenangkan kain yang nak beli, tp mahal..cik abg tak gaji lagi..huhu..sabar ye syg


haaa..ibu mertuaku tanya dekat bapa mertua aku.. "cantik tak yang ni abg?"


Emm..senyum2 ye..sebab dah dapat beli kain baru ye..sapa belanja tu?

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

1 ulasan:

  1. dalam bnyk2 kain tu.. yang mane satu jd pilihan anda hihihihi.....

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..