Kesan Minum AIS!!

4/27/2010 10:00:00 PTG , , 8 Comments



Baca dan terus sebarkan kepada teman dan kenalan anda.

Serangan Jantung dan Amalan Minum Air Panas ....


Artikel ini berguna untuk semua.



Bukan sahaja amalan meminum air panas selepas makan, tetapi berhubung SERANGAN JANTUNG!!!!. Kita tidak akan kehilangan apa-apa... malah akan mendapat faedah dari amalan ini.

Kepada sesiapa yang suka minum AIS, artikel ini sesuai untuk anda baca. Sememangnya sedap minum air berAIS selepas makan.

Walaubagaimanapun, AIS akan membekukan makanan berminyak yang baru kita makan. Ia akan memperlahankan penghadaman kita.

Bila lemak-lemak ini terbentuk di dalam usus, ia akan menyempitkan banyak saluran dan lama kelamaan ia akan menyebabkan lemak berkumpul dan kita semakin gemuk dan menuju ke arah mendapat pelbagai PENYAKIT.

Jalan terbaik...adalah untuk minum sup panas atau air PANAS/suam selepas makan.

:Nota penting tentang SERANGAN JANTUNG!!!


Anda patut tahu bahawa bukan semua tanda-tanda serangan jantung akan mula terasa pada tangan sebelah kiri.

Berhati-hati juga pada permulaan sakit sedikit-sedikit pada bahagian atas dada anda. Anda mungkin tidak akan mengalami sakit dada pada serangan pertama serangan jantung.

Keletihan dan berpeluh adalah tanda-tanda biasa. Malah 60% penghidap SAKIT JANTUNG tidak bangun selepas tidur.

Marilah kita berwaspada dan berhati-hati..

Lebih banyak kita tahu, lebih cerah peluang kita untuk terus hidup...

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. nota yang sangat berguna,...i mmg dari dulu tak suke minum ais..!

    BalasPadam
  2. Kena kurg kan minum air ais nie...

    BalasPadam
  3. terbayang-bayang fresh orange juice depan mata. alamakkk. :(

    BalasPadam
  4. tulah pasal..aku hantu ais juga..bila aku terbaca benda ni..aku nak kurangkan..huhu

    BalasPadam
  5. minum ais bahaya
    lebih bahaya kalau dah jadi tabiat
    tapi tu la
    dah jadi tabit
    cakap apa pun, kesan
    susah dah nak ubah. huhu

    BalasPadam
  6. alahai..daku mmg suka ais

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..