KENAPA? KENAPA? KENAPA?

3/05/2010 08:51:00 PG , , 1 Comments

Aku banyak banyak info dekat internet ni berkenaan kelopak mata berkelip2. macam2 tafsiran tanggapan n andaian yang aku baca.. ada kata nak dapat berita buruk, ada kata nak dapat berita gembira..huwaaaaaaaaaa.. mana satu yang betul ni..


kenapa? kenapa? kenapa? aku bertanya2 .. sebab 2-3 hari ni mata aku sebelah kanan asik bergerak2 sendiri.. ada aku tanya dekat kawan2 dia orang kata nak jumpa orang jauh? orang jauh? aku tanda saudara mara yang jauh? dalam internet kata nak dapat berita gembira.


kawan2 tolong aku ... bantu bagi tahu aku apa yang korang faham tentang keloak mata berkelip2 ni.. mana tahu jorang ada mengalami situasi yang sama ke? atau kawan2 ada yang pernah ada rasa macam aku ni..


bagi aku sekarang aku berserah je pada tuhan.. apa2 sahaja petanda yang nak berlaku n alamat yang aku sendiri pon tak tahu.

doakan aku n keluarga aku sentiasa dalam keadaan sentiasa sihat n aman selalu..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

1 ulasan:

  1. nak dapat brita gembira ni..ntah2 nak dapat org baru kot...hehe

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..