AKU Dapat 2 lagi Buffered Earning .. Tq Nuffnang

Alhamdullilah.."senang je dalam hati bila dapat buffered earning".. dari semalam petang lagi bila aku nak balik dari keje aku tengok ada satu iklan baru yang berlegar2 dalam blog aku.


biasalah blog tak popular kekadang ada iklan kekadang hilang.. tapi bila aku tengok betul2 iklan tu tak hilang2 dari blog aku. oklah balik keje sampai umah malam aku tengok lagi, ada lagi iklan tu , hati aku dah tak sedap. aku kata takpe mungkin ada rezeki nak datang kot..

bagun je pagi2 aku terus buka blog aku, aku tengok iklan sama yang aku tengok petang semalam dgn malam semalam ada lagi. dengan pantas aku tengok akaun nuffnang aku.

alangkah terperanjatnya aku bila aku tengok nuffnang bagi aku lagi buffered earning untuk 2 blog yang aku ada blog peribadi aku & blog projek cendawan kawan aku.


semua iklan tu datang dari Sonnyericsson, tq sonyericsson sebab bagi kepercayaan dekat 2 blog yang aku ada ni untuk publishkan iklan dia orang.


kalau korang nampak ni dalam blog aku korang tolong2lah klik ye..hahaha.. kempen pulak sikit.

harap2 esok lusa aku dapat lagi banyak kempen CPM dari nuffnang ni.. tq kepada yang tlg2 klik pada iklan aku. sokongan korang aku amat2 harapkan.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. tahniah...same with me.... iklan kat blog tetap ada... rase syukur and hepi sangat...

    BalasPadam
  2. best2.. nuffnang sgt brmurah hati sekarg =)

    BalasPadam
  3. tulah bulan ni staff nuffnang gaji bessarlah..sebab banyak iklan masuk..tahniah

    BalasPadam
  4. tengah berangan aku mengalami benda yang sama.. cewah.. haha

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..