KUCING BERSAYAP ??????

2/09/2010 11:27:00 PTG 4 Comments

Subhanallah, aku baru je dapat kiriman email dari wife aku, apa yang dia kirim korang tengok lah gambar2 dekat bawah.. 


DULU ORANG TUA2 SELALU KATA 'TUNGGU SAMPAI KUCING BERTANDUK'.LA NI KENA
TUKAR PEPATAH TU JADI ' LA NIE DAH ADA KUCING BERSAYAP

Pada hakikatnya fenomena kepantasan waktu adalah suatu petanda bahawa dunia
sudah semakin di penghujung usianya. Ini telah dinyatakan dalam hadis
Rasulullah SAW yang diriwayatkan oleh Anas bin Malik r.a, baginda bersabda:
"Tidak akan berlaku kiamat sehingga masa menjadi singkat, maka setahun
dirasakan seperti sebulan dan sebulan dirasakan seperti seminggu dan
seminggu dirasakan seperti sehari dan sehari dirasakan seperti satu jam dan
satu jam dirasakan seperti satu petikan api". (riwayat Tarmizi)







Renung -renungkan dan selamat beramal

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. tak tahulah..mungkin dah kejadian tuhan ni..

    BalasPadam
  2. subhanallah..
    mutated ke kucing tu..ish3..

    BalasPadam
  3. nak la sekor kalau betul kucing tu ada sayap nak buat baka!!!!!

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..