Balik Kg. Mertuaku

2/20/2010 02:46:00 PTG 0 Comments

Ari ni seawal pagi aku dah bangun dengan wife aku.. sbb kita orang nak gerak balik kg mertuaku dkt penang.

Minggu lepas aku balik kg aku dengan wife skrg giliran balik umah mertua pulak. sebelum ni nak d katakan hampir setiap 2 minggu aku balik sana dengan bus. Tapi kali ni aku balik drive sendiri sbb ada wife aku sekali.

Jam 7.00 pagi aku dah keluar umah, singgah beli sarapan sat n singgah membuang dulu....hahaha..korang faham jelah ye wat apakn.. lebih kurang jam 8.30 aku masuk tol sg.buluh n terus drive ke arah utara. sampai je umah mertua aku jam 12.30, lebih kurang 4 jam juga aku ambil masa nak sampai..

sampai2 je biasalah..mertua aku dah siapkn makanan tengahari..memang seronok sbb dpt makan ramai2 dengan adik2 ipar aku..

habis makan je biasalah masing2 wat keje masinglah, ada yg tengok tv, tido. mcm2 lagi.. aku dgn wife biasalah godeh internetlah..

apa pon setiap kali aku balik sini..memang best...tq wife aku, adik2 ipar n mertuaku yg layan aku sebaiknya..tuhan je yg akn balas jasa2 kalian... insyaallah..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan:

Jangan segan-segan bagi komen ye..