Rindukan Orang Jauh

1/15/2010 10:25:00 PG 3 Comments

:-( dah seminggu aku tak nampak syg aku ni.. maklum jelah selama 3 minggu kami bersama , makan bersama, tido bersama senang cerita apa je kami buat semua bersama2.. :-) .. korang jangan risau sbb kami dah selamat di ijab kabulkan 18hb Dis 09 tahun lepas.. bunyi macam lama tapi belum ada sebulan lagi..sbb tu semua benda kami buat bersama.

aku dgn isteri terpaksa berjauhan sementara disebabkan faktor kerja kami yang berbeza.. aku doakan semoga isteri aku dapat pindah secepat mungkin kesini.

buat masa sekarang ni kami terpaksa bersilih ganti berulang dari utara ke KL.. minggu ni isteri aku datang sini.. ni yang senyum je dari pagi dkt opis ni.. minggu depan aku pulak balik umah mak mertua aku.. isteri aku masih duduk dengan orang tua dia.. aku pulak duduk sorang2 dekat umah..

bila aku fikir2 takpelah mungkin ini salah satu cabaran kami berdua bila dah kawinkan sbb aku fikir mungkin ada orang lagi susah nak jumpa bila lepas kawin sbb tempat kerja yang berbezakan..  macam aku masih beruntung lagi sebab seminggu sekali kami masih leh jumpa n lepas rindu .. :-)

ari ni isteri aku mai sini so dapatlah aku lepaskan rindu aku dekat yg tersayang ni.. doakan hubungan kami sentiasa berbahagia n berkekalan sampai kesyurga... amin

 

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. sabarlah, mmg dugaan.

    tapi abg kawan I lagi hebat. sama cam U, baru kahwin 19 dis 09, isteri ngajar kat terengganu, suami ngajar kat sabah. nanti cuti skolah baru leh jumpa.. hujung tahun ni baru is3 dapat posting ke sabah...

    BalasPadam
  2. sabar erk...
    sbb sy pon tgh merindu org jauh ahaks!

    BalasPadam
  3. hahahahah...
    yea..yea..yeaa...
    kak long mai kl...

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..