Yong Tau Foo - Kg. Pandan

12/09/2009 05:29:00 PTG 0 Comments

Ari ni aku g makan tengahari dekat kedai "Yong Tau Foo Kg Pandan". Dah lama aku tak g sini lebih kurang setengah tahun juga baru aku sampai sini.




amacam banyak tak aku ambil ikutkan selera memang je aku nak ambil semua makan tu..yong tau foo dkt atas tu berharga RM9.60

ni yang paling aku takut ni air kelapa gergasi harga RM2.50 dia punya besar mcam jak airlah, mula2 sampai aku termenung tengok air ni..boleh ke aku habiskan..sembang punya sembang dgn member opis, tengok2 dah tinggal suku ..hahaha perut dah mcm nak pecah ni..aku nak bangun angkat kaki dkt kedai pon dah tak larat.

Apa pon alhamdulillah dgn apa yg aku makan tengari ni..memang best & kenyang terlampau..kalau ada sapa2 nak merasa g lah cari "yong tau foo kg. pandan" ye.. nescaya pegi sekali mesti nak ajak kawan2 g lagi..hahaha..minta belanja dkt kawan2 ye..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan:

Jangan segan-segan bagi komen ye..